Jediný svého druhu
Díky inovativní předrotaci až 300 rpm nabízí MTOsport 2017 zcela jedinečný vzletový výkon. Nastupte, vstaňte a užívejte si rozdílu!
Pocit svobody a volnosti
MTOsport již mnoho let ztělesňuje ten pocit bezmezné svobody a vzrušení. Celkově je vírník od základu dokonale vyvinutý.
MTOsport Model 2017 spojuje inovace a dokonalost v designu, díky čemuž vyniká z davu jako žádný jiný. Nový MTOsport Model 2017 nastavuje laťku a zvyšuje standardy na novou úroveň.
Je to skutečně dokonalá kombinace designu, pohodlí a funkčnosti při zachování mimořádné individuality a vynikajících letových vlastností.
Technická data
Délka x šířka x výška | 5,1 m x 1,9 m x 2,7 m |
---|---|
Max. vzletová hmotnost | 450 – 560 kg |
Cestovní rychlost | 145 km/h |
Maximální rychlost | 195 km/h |
Délka startu | 20-30 metrů (v sólo obsazení) |
Maximální dolet | 740 km | 650 km |
Vytrvalost | až 6,7 h |
Motor | Rotax 912 ULS | 914 UL | 915 IS |
Nádrž | 94 litrů |
-
Rotax 912 ULS (100 HP)
Rotax 914 UL (115 HP)
Rotax 915 iS (135 HP) -
Čtyřtaktní čtyřválec
-
Kapalinou chlazené hlavy
-
Vzduchem chlazené válce
-
Mazání pomocí suché klikové skříně
-
Duální systém zapalování
-
Možnost 2. elektrické palivové pumpy (Rotax 912 ULS)
Výbava na přání
- Základní vybavení
- Volitelné vybavení
- Otevřený dvoumístný vírník v tandemovém uspořádání (sedadla za sebou)
- Čelní štít pro pilota i cestujícího
- Pokovovaný pylon a nosník ocasních ploch
- Patentovaný systém silentbloků
- Hliníkový rotorový systém NACA 8H12 8,4 m
- Rotax 912 ULS (100 hp) nebo Rotax 914 UL Turbo (115 hp) a airbox, včetně převodovky s kluznou spojkou a výfukovým systém z nerezové oceli
- Vrtule HTC3B CW172,5
Přístroje:
- Rychloměr a výškoměr
- Otáčkoměr motoru a rotoru
- Teploměr oleje a hlav válců
- Ukazatel tlaku oleje
- Kompas
- Počítadlo provozních hodin
- Palivoměr
Dále v základním vybavení:
- Pneumatické nastavení vyvážení
- Brzda rotoru
- Pneumatické předroztáčení rotoru
- Hydraulické brzdy hlavního podvozku
- Nádrž na 39 litrů paliva
- Ochranný vak na rotor
- Lak všech kompozitových dílů
- Sedadla s nastavitelným úhlem opěradel
- Prostor pro postavy do 200 cm
- Čtyřbodové bezpečnostní pásy
- Bílá, žlutá nebo červená barva
- Sestavení, zalétání…
K motoru
- Druhé palivové čerpadlo pro Rotax 912 ULS
- Přídavná nádrž na 34 litrů paliva
- Za letu elektricky stavitelná třílistá vrtule konstant speed WOODCOMP SR 3000
Rotorový systém
Výběr ze 3 rotorových soustav z hliníku NACA 8H12:
- Standardní rotor o průměru 8,4 m (v základním vybavení)
- Sportovní rotor o průměru 8 m pro sportovnější létání
- Cestovní rotor o průměru 8,4 m pro dlouhé přelety
Barva
- Na přání libovolná jiná barva nebo barevná kombinace (lak nebo pokovování)
Avionika
- ELT Kanad 406 compact
- Zabudovaná radiostanice ATR 833 s připojením pro oba cestující
- Zabudovaný odpovídač TRT 800H
Školní vybavení
- Instruktorská sada – ovladač plynu, brzd, přepínače, zadní řídicí páka
Osvětlení
- Přistávací LED světla (2 x 2,5W)
- Záblesková a poziční světla
Kokpit
- Možná úprava pro zařízení: AvMap EKP IV, min, Fly mapa L, Think Navi T7, EFIS
- Variometr 57 a/nebo 80 mm
- Elektrická zásuvka
- „Autozásuvka“ 12V 5A
Další speciální vybavení
- Čalouněná sedadla místo standardního polstrování
- Karbonová vlákna místo skelných (úspora cca 3 kg)
- Sluchátka
- Robustní nebo sportovní pneumatiky místo standardních
- Plováky (certifikované pouze pro Švédsko)